Czy można zlecić tłumaczenie uwierzytelnione przez Internet i otrzymać je pocztą lub kurierem?

Nie ma z tym najmniejszego problemu, jest to często wybierana opcja przez Klientów biura tłumaczeń Exare. Dzięki temu z naszej oferty mogą skorzystać osoby z dowolnego zakątka Polski, Europy czy nawet świata.

Pierwszym krokiem jest przesłanie na nasz główny adres exare@exare.pl skanu lub zdjęcia cyfrowego dokumentu do przetłumaczenia. W mailu prosimy zawrzeć kilka informacji: dane osoby kontaktowej, oczekiwany język docelowy tłumaczenia, preferowany termin realizacji oraz wzmiankę, że chcą Państwo otrzymać tłumaczenie pocztą lub kurierem (prosimy o wybranie jednej opcji).

W odpowiedzi przyślemy Państwu wycenę wraz z proponowanym terminem realizacji. Gdy zdecydują się Państwo na naszą usługę, wystawimy fakturę proforma, którą należy opłacić z góry. Wówczas zlecenie zostaje przyjęte do realizacji, z gwarancją terminowego wykonania.

Przypominamy również, że skan średniej jakości lub zdjęcie cyfrowe może być podstawą do przygotowania wyceny. W celu tłumaczenia niezbędne jest jednak dostarczenie skanu dokumentu wykonanego na skanerze stacjonarnym, najlepiej zapisanego do pliku PDF.

Prosimy także pamiętać, że w przypadku wysyłki przetłumaczonego dokumentu pocztą / kurierem i nieprzedstawienia oryginału dokumentu źródłowego (fizycznego), na tłumaczeniu znajdzie się adnotacja, iż zostało ono przygotowane w oparciu o kopię / skan.

Faq