Czy można zlecić tłumaczenie uwierzytelnione przez Internet i odebrać je osobiście?

Jak najbardziej, istnieje taka możliwość. Jest to wręcz zalecane przez nas rozwiązanie w sytuacji, gdy zależy Państwu na tym, aby na przetłumaczonym dokumencie znalazła się adnotacja, iż tłumacz przysięgły pracował w oparciu o oryginalny dokument źródłowy. Wówczas wymagane jest przedstawienie tłumaczowi oryginału najpóźniej w momencie odbierania tłumaczenia. W przeciwnym razie zostanie umieszczona adnotacja, że tłumacz pracował na podstawie skanu lub kopii.

Dokumenty do tłumaczenia mogą Państwo przesłać na nasz główny adres mailowy exare@exare.pl, w wiadomości podając kilka informacji: imię i nazwisko osoby kontaktowej, język docelowy tłumaczenia, oczekiwany termin realizacji oraz adnotację o chęci odebrania tłumaczenia osobiście.

Przed przystąpieniem do realizacji zlecenia prześlemy Państwu fakturę proforma – w przypadku tłumaczeń zlecanych drogą mailową pobieramy całą opłatę z góry. Prosimy również pamiętać, że skan dokumentu, na podstawie którego zostanie przygotowane tłumaczenie, musi zostać wykonany z użyciem skanera stacjonarnego i najlepiej zapisany do pliku PDF.

Przetłumaczone dokumenty mogą Państwo odebrać w ustalonym terminie w biurze Exare przy ulicy Nawrota 5/14 w Bytomiu. Wcześniej poinformujemy, że tłumaczenie jest już przygotowane i czeka na Państwa. 

Faq